03 квітня 2024 року у приміщенні Полтавський фаховий коледж мистецтв імені М.В. Лисенка відбувся концерт лауреатів міжнародних конкурсів Інструментального тріо «ЦимБанДо» із міста-героя Харкова у складі: старшої викладачки, художньої керівниці оркестру народних інструментів Харківської державної академії культури «VIVO» та студентського ансамблю народної музики «Стожари» –Савицької Олександри Вікторівни; викладача, соліста оркестру народних інструментів «Vivo» ХДАК, викладача класу балалайки при оркестрі народних інструментів Харківського обласного палацу дитячо-юнацької творчості – Хітушка Костянтина Сергійовича; старшої викладачки ХДАК та Харківського національного університету мистецтв імені І. П. Котляревського, художньої керівниці, диригентки капели бандуристів «Сонце», артистки Великого академічного слобожанського ансамблю пісні і танцю – Мельник Надії Валентинівни, а також за участі випускниці ПФКМ імені М. В. Лисенка, нині студентки IV курсу кафедри народних інструментів Харківської державної академії культури – Галини Ясько (викладач Мельник Н. В.) Інструментальне тріо «ЦимБанДо» — це справжній музичний театр, де виконавці володіють не лише навичками музикантів, але також виступають як актори, співаки, режисери, танцюристи, декламатори. Колектив відзначається своєю унікальною авторською методикою, яка полягає в об'єднанні різних, стилістично віддалених композицій в одному творі.
Під час своїх виступів виконують авторські інструментальні інтерпретації відомих українських пісень. Надзвичайна програма «…І ще одна весна…» пробудила у слухача надію на світле майбутнє під мирним українським небом, артисти захопили увагу та підкорили серце кожного присутнього в глядацькій залі. Після закінчення концерту в рамках роботи методичного об’єднання викладачів класу бандури мистецьких навчальних закладів Полтавської області відбувся майстер-клас Мельник Надії Валентинівни разом із ученицею 3 класу Полтавської дитячої музичної школи №1 ім. П. І. Майбороди – Єлизавета Олійник (викладач Касіч Ольга Іванівна).
Під час заходу методичного спрямування спікерка неодноразово зверталась до проблем формування виконавської майстерності бандуриста, що ґрунтується на детальному аналізі специфіки звуковидобування на бандурі, психофізичних аспектів виконавської техніки та артикуляційно-штрихових засобів. Захід сприяв обміну досвідом, підвищенню професійної майстерності, впровадженню та ефективному використанню методичних досягнень Надії Валентинівни в педагогічній діяльності колег. Ще на один день ми стали ближче до перемоги. Все буде Україна!